20 mai 2007

DIGI si BOOM

Se facea ca intr-o frumoasa zi din scurta primavara de care am avut parte, un prieten de-al meu, Cosmin ii zice, primea un telefon de la o domnisoara cu voce mieroasa care se oferea sa-i prezinte oferta operatorului de televiziune digitala DIGI. Omul, nemultumit fiind de serviciile Astral, accepta oferta dumneaei. Ii expune domnisoara, plina de zel, oferta si Cosmin cere o amanare de 3 zile a deciziei pe motiv ca trebuie sa se sfatuiasca cu nevasta. Nevestele astea....nu mai face omu' nimic fara acordul lor.
Ce se gandeste el: daca tot stiu care e oferta astora de la DIGI, ia sa vad eu si oferta concurentei, ca sa iau decizia in cunostinta de cauza. Se deplaseaza el, cu greutate, pana la sediul celor de la BOOM. Aici, gaseste un domn foarte amabil, care ii expune si oferta lor. Discutia a decurs cam asa:

Angajat: -Bla, bla, bla
Cosmin: - Aha, oho, foarte frumos.

Cand aproape sa se ridice sa plece, invocand acelasi motiv cu nevasta, angajatul mai pune o ultima intrebare:

Angajat: - Da' ce aveti? Casa sau apartament?
Cosmin: -Apartament, domne. De ce?
Angajat: - Si aveti geamuri la Sud-Vest?
Cosmin: - ??????
Angajat: -Adica aveti soare in casa la 3 dupa-amiza?
Cosmin: Nu, domne. Am la 11 dimineata. Da' ce importanta are?
Angajat: Pai daca nu aveti geamuri spre sud-vest, nu va putem monta antena....si apoi niste balbaieli legate de nu stiu ce frecvente si alte amanunte d-astea neinteresante pentru noi....

Omul nostru pleaca de la sediu, gandindu-se cum de o fi neglijat aspectul geamurilor spre Sud-Vest cand si-a cumparat apartamentul. Trece o zi, si suna si domnisoara de la DIGI. Cosmin, pregatit, ii zice:

-Domnisoara, mi-a spus mie un prieten ca daca nu am geamuri la Sud-Vest, nu se poate sa-mi montati antena.
Domnisoara, foarte uimita:
- NU AVETI GEAMURI LA SUD-VEST???????????
- Nu, domnisoara. Nu am
- ATUNCI NU VA PUTEM AJUTA....NE PARE RAU
Cosmin simtea cum i se urca sangele in cap:
-Domnisoara, GLUMITI?
- Nu, domnule.....bla, bla, bla...aceeasi poveste cu frecventele.


CONCLUZIE: Muritorilor de rand, care nu aveti case/ apartamente cu geamurile in directia care trebuie, luat-va gandul de la serviciile noastre ultra-performante.

Niciun comentariu: