6 august 2008

Tricksbox

La sfarsitul postului trecut am lasat un teaser pentru acesta. Astazi sunt gata sa va spun povestea.

La Sighisoara am vazut oamenii dintre cei mai diferiti, de la rockeri pana la cei care au ca sonerie a telefonului o manea. Am intalnit insa si o familie. Ei sunt genul acela de oameni de care te simti imediat conectat, cu care poti vorbi orice inca din prima secunda si simti ca parca ii cunosti de-o viata. Mi-au inspirat incredere, blandete, pasiune pentru ceea ce vindeau. De fapt nu vindeau, ci parca isi dadeau o particica din sufletul lor cu fiecare obiect care disparea de pe masa lor in geanta unei cliente fericite. Nu cu tristete, ci cu bucurie nedisimulata ca au reusit sa aduca un zambet in plus pe fata unei fete.

Standul lor si acesoriile soo chic m-au facut sa ma simt ca un copil in ziua de Craciun. Un copil cuminte. Cercei, inele, coliere, brose, toate vroiau sa fie ele mele. Si eu le vroiam pe toate. Bugetul insa era limitat. Asa ca am plecat cu o pereche de cercei care imi insenineaza ziua cand ii vad in pomisorul meu cu bijuterii.

Am asteptat pana astazi sa va spun povestea pentru ca azi m-am vazut cu d-na Jenny sa-mi completez setul cu un colier si un inel. Ceea ce nu v-am spus inca este ca tricks-urile sunt facute manual si ei iti pot face cam tot ce iti doresti si in dimensiunile dorite.


So, setul e cel din poza de mai jos. Este pur si simplu adorable, nu-i asaaaaaaaa??????? Este in nuante de roz, pentru bombonica din mine. Pentru blonda din mine. Si gata, am zis-o si p-asta. In nici un caz nu mai recunosc altadata ca deep down inside acolo se ascunde si o blonda mititica. Ssssst!



D-na Jenny mi-a mai adus la intalnire si alte setulete mci si dragute, rosii si albastre, negre si albe, ce mai...eram in Rai. So, am mai plecat cu unul. Dar asta nu are inel. Inelul vine saptamana viitoare, dar nu mai rezist. Si destinul acestuia este sa fie vedeta. Asa ca va vedea lumina blogului chiar azi. Offf, ce fericire! Cine a inventat podoabele de orice fel, mare om a fost.



Happy, happy, joy, joy. As putea sa va povestesc pana maine ce incantata sunt de noile mele seturi, dar cred ca nu sunteti tampiti si ati prins ideea. O sa va mai spun doar ca aceasta familie si Oana, fata lor, care se ocupa de blog-ul tricks-urilor, sunt de toata isprava si daca vreti sa comandati ceva, faceti-o cu toata increderea. Daca vedeti un inel si vreti si cercei, intrebati. In proportie de 99% va vor ajuta.

Pentru mai multe detalii, click aici.

Multumiri d-nei Jenny. Ma duc sa-i dau un mail cu comanda mea viitoare :).


Later Edit:
Cred ca am mai recunoscut o data ca am o blonda pe undeva ascunsa. Asta inseamna ca nu mai este chiar asa un secret. Oh, whatever, ar cam fi cazul sa-mi recunosc conditia. Si ce daca imi plac chestiile mici si dragalase???? Uite ca fac si o categorie cu chestii pentru blonde. Am zis!

2 comentarii:

cristiana spunea...

hehe...si eu am fost la sighisoara...si mi-am luat cercei:)...cu pepeni...cu cirese...:P....si m-am apucat sa fac si eu...chiar azi...prima incercare...si mi-a iesit:D....

cristiana spunea...

hehe si eu am fost la sighisoara...si mi-am luat cercei..unii cu pepeni si unii cu cirese....a fost superb la sighi:X:X:x....si azi mi-am facut si eu prima pereche de cercei singura..:D....sunt asa mandra de ei..:D