3 septembrie 2006

Cand cei dragi te ranesc...

...doare cel mai tare. Si daca te mai ranesc si din motive stupide, atunci doare al dracului de tare. Cand iti dai seama ca ei isi continua viatza de parca nimic nu s-ar fi intamplat, in timp ce tu stai si te gandesti "Where did I do wrong?", apare furia. Cel putzin asa e la mine. Tocami m-am certat cu fratele meu. Multzi ar spune: Si ce mare chestie?. E o mare chestie tinand cont de faptul ca noi nu ne certam NICIODATA. Stateam acum, singura in casa, la calculator si incercam sa-mi aduc aminte cand ne-am certat ultima oara serios. Raspunsul? Nu-mi amintesc... Nu cred sa mai fi fost vreodata certatzi. El crede ca e vina mea, eu cred ca nu are dreptate...i-as pune nishte intrebari: Cum se face ca se cearta in acelashi timp si cu prietenul cel mai bun si cu sora lui, si din acelashi motiv? Cum se face ca noi doi avem aceeashi parere?? Nici nu mai stiu ce sa scriu, atat de suparata sunt. In functie de cati draci am, eu reactionez in doua moduri: primul stagiu e atunci cand am draci, dar mai am si puterea sa injur, sa ma ratzoiesc, sa tzip, cu alte cuvinte sa ma racoresc; al doilea e atunci cand sunt muta de durere, cand nu mai am cuvinte care sa exprime cat de ranita sunt, cand cel mult doar pot sa plang...in stadiul asta ma aflu acum. E de prisos sa ma gandesc acum ca avem poate cea mai frumoasa relatie frate-sora pe care o cunosc, ca au fost momente cand ne-am ajutat unul pe altul fara sa asteptam mare lucru in schimb si la toate lucrurile care ne leaga (pe langa ca suntem frati). Pentru el nu mai conteaza nimic acum, si pentru mine conteaza toate. Si mi se intampla asta tocmai cand ajunsesem la un grad suficient de maturitate incat sa-mi dau seama ce mult inseamna el pentru mine. Si tocmai cand vroiam sa-i spun ca eu nu am lasat niciodata pe nimeni sa se bage intre mine si el, fara sa ma intereseze cat de mult inseamna acel cineva pentru mine. Niciodata, nimeni nu a avut voie sa zica nimic de rau, in prezenta mea, de el. Mereu am avut grija de el si acum ne certam dintr-un rahatzel. Imi pare rau ca ne-am certat, imi pare si mai rau ca va fi greu sa fie iar la fel ca inainte. Imi e ciuda ca inca nu-si da seama de anumite chestii, dar va veni si momentul ala...Pana atunci, maine o sa-i dau 2 palme poate se trezeste si-si da seama cine il iubeste cu adevarat....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da dar e inevitabil ...am si eu o sora si stiu cum e... oricum el isi da seama ca il iubesti...dar face pe viteazul ... :D te-am pupat... see ya