7 septembrie 2006

Vocea


Mi se intampla uneori...cand cunosc o persoana sa am un fel de presentiment. E de fapt o Voce in capul meu care urla: "Stay away. N-o sa iasa nimic bun din asta". Uneori o ascult. Alteori, mai ales cand persoana respectiva incearca sa ma convinga de contrariu, o ignor. Ba mai mult, imi aduc singura argumente care sa demonstreze ca Vocea nu are dreptate. Ii ignor chiar si pe cei care ma previn cu privire la respectivul(a). Ba chiar ma gandesc ca ar avea interese ascunse. Nu stiu cum se face ca Vocea are dreptate in 90% din cazuri. Mai devreme sau mai tarziu imi dau seama de asta. Si atunci sufar sau nu, in functie de ce relatzie am avut cu persoana respectiva si de cat de mult m-am implicat sufleteshte. De cele mai multe ori ma dau cu capul de peretzi ca nu mi-am ascultat Vocea. Ash putea sa-i spun al saselea simtz sau intuitzie feminina...ash putea sa-i spun oricum. Cert e ca ar trebui sa ma obisnuiesc cu ea si sa o ascult.Ca sa fac astamai trebuie sa imi demonstreze ca eu am greshit si Ea a avut dreptate. Cel putzin inca o data (asha zic de fiecare data). Oare cand o sa ma invatz minte?

Niciun comentariu: