26 decembrie 2007

Blog in paragina

Blog-ul meu a ramas in paragina dupa ce am plecat in vizita la ai mei. Sunt sigura ca stiti si voi cum e: miros de cozonaci, aroma de sarmale, colindatori la usa, prieteni vechi la telefon si in vizita. E vremea sarbatorilor! Pentru mine, e vremea discutiilor cu mama pana tarziu in noapte, cu o cana de vin fiert in fata. Pentru mine, e vremea revederii cu persoane dragi. Pentru mine, e vremea cadourilor. Pentru mine, e vremea cand nu mai am timp sa scriu pe blog.:)

Inainte de a inchide de tot blog-ul pe anul asta, va doresc numai de bine, sa fiti inconjurati de prieteni in aceste momente si sa aveti parte de tot ce va doriti. Sa fiti plini de viata si sa va bucurati de fiecare moment, si tot asa sa o tineti tot anul!

Maine plec la Praga. Da, el a castigat de data asta. Ne citim pe 5 ianuarie cand ma intorc cu impresii si cu poze!

Happy new year!

3 comentarii:

Anonim spunea...

sarbatori fericite ! >:D<

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Sper sa te distrezi si de Craciun si de revelion si sa imi povestesti multe multe despre Praga, since it's my next destination. :) Un An Nou plin de impliniri si lipsit de griji si durere.

Anonim spunea...

un an nou fericit!