22 noiembrie 2007

Biletele

Nu stiu daca v-ati mai jucat Biletele in ultimul timp sau daca v-ati jucat vreodata. Dar eu am tras o portie sanatoasa de ras aseara, cand am dat in mintea copiilor cu niste prieteni. Pentru cei care nu stiu despre ce joc vorbesc, o sa il descriu pe scurt.

Jucatorii se impart in 2 echipe si fiecare scrie pe un biletel numele unei persoane. Singura conditie e ca toti participantii la joc sa cunoasca sau sa fi auzit de respectivul. Noi am deviat de la persoane cunoscute la amici, frati, animale , personaje de desene animate si multe altele. Biletele se impaturesc si se amesteca. Urmeaza 4 runde in care participantii se intrec, in reprize de cate 30 de secunde sa ghiceasca numele scrise pe biletele. Prima runda are o singura regula: sa spui cat mai multe despre numele de pe biletel, astfel incat cei din echipa ta sa ghiceasca despre cine e vorba. La a doua runda, nu trebuie sa spui decat UN cuvant cat mai elocvent, la a treia sa mimezi personajul de pe hartie si la a patra scoti doar un sunet astfel incat coechipierii sa ghiceasca numele de pe biletele.

In fine, noi ne-am distrat copios incercand sa-i facem pe ceilalti sa-i ghiceasca pe:

- Elena din Troia
- Dr. Ciomu
- Turnul Eiffel ( la partea cu sunetul am cam fost in dilema, pentru ca nu prea stiam noi cum face Turnul Eiffel)
-Zuri
- Ala mic si verde care mananca pietre
- Super cow (va imaginati ce a iesit cand am mimat o vaca:) Toti credeau ca sunt caine, pana cand am inceput sa ma mulg:)
- Victor Ciorbea (asta cum face oare?)
- Mishu' (pisoiul prietenilor nostri)
- Darth Vader
- Baiazid
- Wilt
- Carasul auriu din acvariul lui Cosmin - prietenul nostru
- Noi insine (aici au mai iesit si scantei :)
- Andrei Gheorghe
- Mihai Eminescu (dilema la sunete, din nou)
- Bill Gates
- Donald Trump
- Achmed (I kill you)
- Titanic
- Bil Clinton
- Abramburica (ca sa il citez pe Cosmin: "Aia care facea emisiuni pentru copii si acu' e buna raaaaaaauuu")

...si lista poate continua. Noi am ras pana am cazut sub masa. Poate va jucati si voi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da
aia de-i buna rau