22 noiembrie 2007

Monica Columbeanu

Daca am ajuns sa scriu despre proasta asta pe blog inseamna ca m-a enervat rau. Nu stiu de ce credeam eu ca ea nu se ia foarte in serios. Ca e constienta ca a ajus acolo unde e doar fiindca are craci lungi si fiindca ii place sa faca sex cu oameni de 50 de ani. Ma gandeam ca isi da seama ca nu va face niciodata parte din asa numita "high society" si ca cei care o pupa acum in fund, maine nici n-ar mai scuipa-o daca ar divorta de "Iri".

DAR NU!!!!! Domnisoara se ia foarte in serios. Dau din intamplare peste o conversatie a ei cu Iulia Albu in care ii povestea cum isi angajeaza ei personal la bucatarie. Conversatia merge cam asa:
- "Si draga, astia care vin la noi la "casting" - mie asa imi place sa le zic- au de trecut o proba. Sa ne gateasca si sa ne puna masa. Si n-o sa-ti vina sa crezi ce fac unii!!! Aseaza cutitul langa farfurie cu taietura spre exterior!!! Iti vine sa crezi???? Dar unde or trai oamenii astia???"

Oamenii astia traiesc acolo unde traiai si tu draga mea, inainte sa te apuci sa dai cu gura prin pantalonii lui Iri. Sunt niste oameni care mananca ciorba si sarmale la masa in fiecare zi, nu trufe pe blat de somn. Sau tu cand stateai cu ma-ta la Bacau mancai numai cu tacamuri de argint? Si daca te crezi cumva superioara lor, ai face bine sa te mai gandesti! Ei nu s-au prostituat pentru bani, dar in schimb, vor trai o viata intreaga fara sa stie ca un cutit se pune pe masa cu taietura spre interior!!! Si sa-ti mai spun ceva! Nici macar nu le pasa!Si nu dau 2 bani pe tine.

Si noi, cele pentru care tu te crezi model (tot din declaratiile tale e si asta), te-am scuipa drept intre ochi daca nu am fi de o mie de ori mai doamne decat tine.

Dar nu-mi fac griji ca pana la urma te vei trezi la realitate. Si atunci o sa te vedem plangand pe la diverse televiziuni ca oamenii sunt ipocriti, interesati si ca au fost prieteni cu tine doar fiindca erai sotia lui Iri. Si atunci, tu vei fi mai jos decat cei care nu stiu cum sa aseze un cutit pe masa. Si ce o sa te faci cand o sa trebuiasca sa-ti asezi masa singura???

6 comentarii:

Carina spunea...

Nu merita osteneala sa scrii despre ea :)

Anonim spunea...

Ce sa-ti spun ca sa vezi lupul moralist, mai bine vezi-ti barna din ochiul tau.

Anonim spunea...

Multi uita de unde pleaca, doar n-o sa fie ea o exceptie...
Si ca sa nu uit: ti-am dat o leapsa cu carti. :P

Corina spunea...

Carina -> Stiu ca nu merita, e un post scris la nervi. Nu m-am putut abtine. De felul meu, sunt impulsiva!

Anonim -> Cumva numele tau de familie e Burtoi si iti arde de gulme proaste cu mine? :) Data viitoare cand mai incerci, nu mai folosi expresii pe care le-as recunoaste din o mie ca fiind ale tale :)

Tomata -> Imi dau eu si eu seama ca multi uita de unde pleaca, dar asta m-a enervat la culme. Se vede si din modul cum am scris post-ul ca era facut dintr-un impuls la nervi. Cat despre leapsa, iti citisem articolul dar nu fusesem atenta cui ii dadeai leapsa mai departe. O sa ma gandesc si o sa fac o lista. O sa fie greu, dar placut:)

Anonim spunea...

Foarte frumos spus, imi dau seama cat de mult te-a enervat daca ai ajuns sa scrii despre ea. Cert e ca toata lumea are o idee despre Monica si sincer sa fiu nu m-a surprins foarte tare gestul ei, era de asteptat. Keep up the good work ;)

Anonim spunea...

Măi să fie, fata aceea mai deschide şi gura? Şi o face ca să spună prostii. Grav. Eu o ştiam foooarte tăcută, ori de frică să spună ce gândeşte ori pentru că ... nu gândeşte.