19 august 2006

Always Coca-Cola

Or how about never Coca-Cola?

Pentru multa vreme am fost un consumator fidel de Coca-Cola; in ultimul timp(asta insemnand in ultimii 2 ani), m-am reorientat. Am trecut la Pepsi. Acum, nu inteleg cum am putut vreodata sa cred ca Pepsi nu se ridica la nivelul Coca-Cola.Am deviat de la subiect asa ca o sa revin. Motivul, pentru care toti ne-am adunat astazi aici, este...(zgomot de tobe) noua campanie Coca-Cola. Prin natura meseriei pe care mi-am ales-o ma lovesc la tot pasul de publicitate (probabil si pentru ca publicitatea este rezultatul palpabil al muncii celor ca mine, care stau in spatele cortinei). Am invatat, cu timpul sa nu mai judec o reclama in functie de preferintele mele pentru produsul respectiv, ci mai degraba doar prin prisma calitatii executiei.
Acum ceva timp stateam cu gasca si faceam D-zeu stie ce prin casa, cand la TV, se difuzeaza minunata executie....toata lumea la unison (but me, evident): Ce misto reclama asta! Super tare si alte asemenea laude. Eu, stiindu-ma patita de pe vremea musculitzei Vodafone cand am fost singura care a avut ceva de obiectat, ma fac mica intr-un colt si astept sa o mai vad o data ca sa fiu sigura ca am vazut bine. Dupa cateva zile, m-am convins: always coca-cola a murit. In schimbul ursuletzilor polari de altadata (super simpatici de altfel) , am gasit de data asta niste vietuitoare desenate(probabil), de origini inca necunoscute pentru mine(poate ma lumineaza cineva).In afara de faptul k actiunea kiar da senzatia de vivacitate, de actiune, dragutele vietati nu imi inspira nimic, nu trezesc in mine nici urma de dragalasenie(poate doar alea mici si pufoase care se lipesc de sticla).In nici un caz nu ma fac sa beau Coca-Cola. Prima data cand m-am uitat la spot, nu am priceput mare lucru; de asta am si asteptat sa-l mai vad ca sa-mi exprim parerea; Si sloganul "The Coke Side of Life”,infinit mai slab decat "Always Coca-Cola". Si ink o kestie, nu prea ma dau in vant dupa animatii. Oricum, se pare k parerea mea este contrar parerii generale, pentru k reclama a prins si in Romania la fel ca si in Statele Unite (unde niste neni au luat 150 milioane $ pt kestia asta).
In fine, eu de mult nu ma mai las influentata de publicitate, decat asupra produselor noi, asa k, pot spune cu mana pe inima, ca si daca spot-ul s-ar fi gasit printre favoritele mele, tot nu m-as fi intors la Cola. Pentru ca Pepsi e mai bun. Punct.

Niciun comentariu: